Aankomst - Reisverslag uit Sjanghai, China van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Sjanghai, China van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

08 Februari 2014 | China, Sjanghai

Na een vermoeiende dag in het vliegtuig gisteren ochtend aangekomen op Pudong Airport in Shanghai. Nadat ik mijn spullen opgehaald had en door de douane heen was stond Diederik mij op te wachten. Hij had al een keertje voor de maglev trein voor mij gehaald dus we konden bijna meteen instappen. Vanaf daar hebben we mijn spullen in het appartement gelegd en een rondje door de stap gelopen. Toen zijn we een hapje gaan eten**. Toen weer terug naar het appartement. Nadat Diederik weer was vertrokken kwamen een uurtje later mijn kamergenoten Bas en Eric binnen. Na kennisgemaakt te hebben zijn we gaan uiteten.

Tot nu toe verloopt alles dus soepeltjes, foto volgen nog :P

** in China bestel je niet voor jezelf maar voor iedereen. Het eten wat besteld is word in het midden van de tafel gezet en iedereen mag pakken wat hij wil met zijn stokjes.

  • 08 Februari 2014 - 16:53

    Rob En Leni:

    Goed bezig Wouter, leuk om te lezen van dat eten.
    Als je meteen schrijft zie je nog de grootste verschillen het best. Is er nog een beetje Chinees nieuwjaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 1563

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 19 Juli 2014

Shanghai

Landen bezocht: