Reisverslag update 2.0 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu Reisverslag update 2.0 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu

Reisverslag update 2.0

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

24 Februari 2014 | China, Sjanghai

He allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn verslag heb bijgewerkt. En heb een hoop meegemaakt. Zoals uitgaan, eerste werk week en de bunt.
Het uitgaan in Shanghai is toch net weer iets anders dan in Gemert of in Eindhoven. Hier in Shanghai is je club pas echt hip als er veel westerse mensen rondhangen. Daarom worden er promotors ingehuurd om westerse mensen de club te overtuigen om naar hun club te komen door gratis entree en drinken aan te bieden. Het is hier dus goedkoop uitgaan dus als je het gratis drinken drinkt. Anders ben je in de club 3 euro kwijt voor een biertje wat ook nog niet zo veel is voor een club.
Na anderhalve week stage te hebben gelopen bij Pactics mijn stage bedrijf kan ik wel zeggen dat ik het naar mijn zin heb. De mensen zijn uiterst vriendelijke en spreken van matig tot zeer goed engels. De gemiddelde stagedag begint met het pakken van de metro en vervolgens de taxi naar de fabriek. Eenmaal aangekomen koop je het ontbijt bij een van de velen kraampjes die van pannekoeken tot dumplings verkopen. Genoeg keuze dus.
Ik heb nog veel te bezoeken en te beleven in en rond de stad.
Dus stay tuned voor de updates die zeker nog gaan komen :p

  • 02 Maart 2014 - 10:39

    Theo:

    Hoi Wouter,

    Leuk om weer wat van je te lezen en fijn dat alles goed gaat. Vraagje: wat is de bunt?

    Groeten,
    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 1556

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 19 Juli 2014

Shanghai

Landen bezocht: